ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ AGGELIDIS SHOES;

Κάνοντας εγγραφή στο www.aggelidisshoes.gr έχετε ήδη δημιουργήσει το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση. Μπορείτε έτσι να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ AGGELIDIS SHOES;

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό με δύο τρόπους. Κάντε κλικ στο εικονίδιο “Ο λογαριασμός μου” στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και στο “Δημιουργία λογαριασμού”.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κατά την αγορά μετά την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ AGGELIDIS SHOES;

Έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Με την εγγραφή σας στο newsletter του www.aggelidisshoes.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο www.aggelidisshoes.gr.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Διαθέτουμε τρεις τρόπους παραγγελίας:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας www.aggelidisshoes.gr.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να παραγγείλετε καλώντας στο 697 379 4587. (με αστική χρέωση – σύμφωνα πάντα με την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε παρόχου) 9:00-20:00 Δευτέρα-Παρασκευή και Σάββατο 9:00-15:00. Για τη καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλώ σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων όπως εμφανίζονται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Μέσω email στο contact@aggelidisshoes.gr messenger
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται το zakroshoes.gr. Η αντικαταβολή είναι 2€!
  • Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Eurobank, το οποίο βασίζεται στη διεθνή εταιρία προστασίας συναλλαγών (GLOBE SSL), η οποία υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσω της επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την Φόρμα Επικοινωνίας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Για να επιστρέψετε το προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την αποστολή και προσθέστε το μαζί με το προϊόν. Οι λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στο σημείο αλλαγές-επιστροφές. Σε όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη παραλαβής κ.λπ.) και την πλήρη συσκευασία.

Επιπρόσθετα μπορείτε να χρησημοποιήσετε την Ενότητα Επιστροφών Προιόντων ή να συμπληρώσετε την Φόρμα “Αίτημα Επιστροφής”.

Ποτε θα παραλαβω την παραγγελια μου;

Οι παραγγελίες εκτελούνται από εμάς την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον όλα τα προϊόντα της εκάστοτε παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμα.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης με την Courier Center για παραγγελίες εντός Ελλάδος είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗς ΓΙΑ την παραγγελια μου;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος άνω των 49€ δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής. Τα μεταφορικά για παραγγελίες κάτω των 49€ είναι 3€.
Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική και τα ΕΛΤΑ Courier.

γιατι να παραγγείλω παπούτσια μου online;

Η διαδικασία επιλογής ενός παπουτσιού μέσω Internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τη συλλογή μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες και κάνοντας χρήση του ZOOM.

Eπιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το παπούτσι την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη και ΔΩΡΕΑΝ διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του παπουτσιού που επιλέξατε.

Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το σχέδιο που έχετε παραγγείλει μπορείτε να το δοκιμάσετε και αν δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει στο πόδι σας, το επιστρέφετε εντελώς δωρεάν και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο σχέδιο ή νούμερο.

θα είναι το σωστο μεγεθοσ το παπουτσι που έχω παραγγείλει;

Εάν είστε αβέβαιος-η για το μέγεθος του παπουτσιού σας, μπορείτε να μετρήσετε το μέγεθος του παπουτσιού σας βλέποντας το μεγεθολόγιο μας στη σελίδα παρουσίασης των πληροφοριών του προϊόντος ή να καλέσετε στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών του Aggelidis Shoes.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑς ΜΟΥ;

Την πορεία εξέλιξης της αποστολής σας μπορείτε να την ελέγξετε πληκτρολογώντας των κωδικό αποστολής (tracking) που σας δόθηκε από εμάς με email ή SMS στην σελίδα της αντίστοιχης ταχυμεταφορικής. Για περισσότερα ανατρέξτε στην σελίδα Αναζήτηση Αποστολής.

ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Βεβαίως, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ή στο 697 379 4587. Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο συνεργάτης μας θα ελέγξει σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία σας και θα επιβεβαιώσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών, π.χ. διεύθυνση παράδοσης ή παραλλαγή προϊόντος.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΟΥ;

Οι ανταλλαγές στο Aggelidis Shoes δεν πραγματοποιούνται. Για να ανταλλάξετε ένα προϊόν πρέπει να επιστραφούν πρώτα τα προϊόντα σύμφωνα με την ισχύουσα διαδικασία απόσυρσης και έπειτα να τοποθετηθεί νέα ανεξάρτητη παραγγελία. 

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;

Δικαιούστε να επιστρέψετε όλα τα ελλατωματικά προϊόντα που αγοράζονται από το κατάστημα σύμφωνα με τη σύμβαση για περίοδο 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τον νόμο της 30ής Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών. 


Έχετε το δικαίωμα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος.

ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑς ΜΟΥ;

Εάν έχετε πληρώσει για την παραγγελία με μετρητά κατά την παράδοση, θα μας δώσετε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού ώστε η επιστροφή χρημάτων να γίνει στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό.

Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να πληρώσετε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά. Ετσι, αποφεύγετε πρόσθετα έξοδα (τραπεζική προμήθεια) κατά την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας.
Αυτό ισχύει στην περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, την οποία έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής, η επιστροφή θα γίνει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό / κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΕΛΛΙΠΗ Η ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΖΗΜΙΩΝ;

Σε τέτοιες καταστάσεις, ο ισχυρισμός ενός κατεστραμμένου προϊόντος κατά τη μεταφορά είναι πιο δύσκολος, αλλά εφικτός. Εάν η αποστολή παραληφθεί χωρίς προηγούμενη επιθεώρηση, παρακαλούμε να επικαλεστείτε την αναφορά ζημιών εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής. Κατά την άφιξη του ταχυμεταφορέα, πρέπει να συντάξετε μαζί μια αναφορά για τη ζημιά, τονίζοντας προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες. 

Λάβετε υπόψην ότι το έγγραφο συμπληρώθηκε σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά. Επίσης, μάθετε ότι το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε για πρώτη φορά από τον ταχυμεταφορέα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη θετική εξέταση της καταγγελίας.

ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ;

Οι ταχυμεταφορείς δεν υποχρεούνται να επικοινωνήσουν με τον παραλήπτη της αποστολής πριν από την παράδοση, επομένως δεν είμαστε σε θέση να το εγγυηθούμε. Αυτή είναι μια ατομική επιλογή του κούριερ, αλλά από την εμπειρία μπορούμε να πούμε ότι συνήθως ο κούριερ καλεί τον παραλήπτη πριν από την παράδοση (συνήθως νωρίς το πρωί της ίδιας ημέρας).

Λάβετε υπόψην ότι το έγγραφο συμπληρώθηκε σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά. Επίσης, μάθετε ότι το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε για πρώτη φορά από τον ταχυμεταφορέα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη θετική εξέταση της καταγγελίας.

Πότε μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών;

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεση σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.